Hem > Island > Mer om utrustning som jag tar med till Island

Mer om utrustning som jag tar med till Island

Eftersom jag bara skall ta med D800, 14-24/2,8 och 24-70/2,8 inser jag att jag kan klara mig med Sonjas lilla LowePro-ryggsäck. Det blir riktigt smidigt. I den kan jag också stoppa ner min lilla MacBook Air och en USB-disk på 1 TB. Då får jag möjlighet att spara undan mina bilder. Jag har hittat en bunt minneskort som får följa med. 4 st 8GB, 2 st 4GB och 2 st 2GB.

Kategorier:Island
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

