Hem > Annat, Island > Efter hemkomsten från Island skall Sonja vara med mig i mitt nya liv, mer än att jag är med henne i vårat tidigare liv

Efter hemkomsten från Island skall Sonja vara med mig i mitt nya liv, mer än att jag är med henne i vårat tidigare liv

I morgon är det exakt tre månader sedan Sonja gick bort. Under dessa tre månader har jag varit fullt engagerad i henne och de praktiska saker som måste lösas. Allt praktiskt är nu klart.

Nu är det dags för mig att ta av mig hennes ringar, som jag haft runt halsen. Nu är det dags för mig att ta av mig min förlovningsring.

Jag ser nu fram mot min Islandsresa då jag i lugn och ro kan få en chans att tänka färdigt kring allt som hänt Sonja och mig.

Efter hemkomsten från Island hoppas jag att Sonja skall vara med mig i mitt nya liv, mer än att jag är med henne i vårat tidigare liv.

Kategorier:Annat, Island
  1. Anna ("taiyo")
    09 juni 2013 kl. 15:42

    Hej Janne,
    Jag besökte Sonjas blogg idag efter ett långt uppehåll och fick se de sorgliga nyheterna. Följde din länk och såg det här fina inlägget. Jag är glad att jag fick chans att träffa Sonja vid fler än ett tillfälle, och bland annat på fotoresan till Omberg som vi gjorde för några år sedan. En sån härlig och positiv person som gjort intryck både hos mig och många andra! Jag önskar dig allt gott och tror absolut att Sonja är med dig i ditt nya liv. Inte har hon låtit något hindra henne förut! 🙂
    Stor kram från Anna ”taiyo”

    P.S. Jag har fortfarande växter i akvariet som jag fick av Sonja, och jag tänker alltid automatiskt på henne när jag ser den. Nog lever hon vidare på många sätt, fina Sonja! ❤

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

