Hem > Annat > Klinker i köket

Klinker i köket

Det var nu ett bra tag sedan jag lade in klinker i hallen. Sedan dess har jag haft ett par paket av samma klinkerplattor liggandes i köket för att läggas där.

Idag tog jag tag i jobbet. Med hjälp av en hyrd kakelskärare klöv jag upp klinkerplattor så att pusslet av plattor är klart. I morgon är min plan att fästa plattorna. På söndag kan jag foga.

bild

Kategorier:Annat
  1. 09 juni 2013 kl. 13:06

    Idag har jag fäst kinkern, men fogningen återstår. Den gör jag i morgon eller senare i veckan så att fästmassan hinner brinna ordentligt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

