Hem > Island > Vad gör man inte för att få komma till Island?

Vad gör man inte för att få komma till Island?

För mig känns det väldigt viktigt att få komma till Island i sommar. Dels för att jag vill uppleva landskapet och fotografera, men framförallt för att miljön där ger mig möjlighet att bearbeta det som hänt mig och Sonja.

Mitt arbete kräver att jag gör en resa till Los Angeles. När denna resa skall ske är inte bestämt. Tänkbara datum ändras ofta. Ibland skall den ske i september, men senast skulle den ske i Juli, och krockar då med min inbokade Islandsresa.

För mig är Island viktigt och jag har därför bokat två resor, varav jag sannolikt kommer kunna utnyttja den ena.

fredag 21 juni – fredag 5 juli
måndag 8 juli – söndag 21 juli

Kategorier:Island
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

