Hem > Annat, Din bild i min blogg > Jag trivs när mina kursdeltagare gör fina bilder

Jag trivs när mina kursdeltagare gör fina bilder

Hej Jan,

Jag gick kursen i vintras och försöker använda min D5100 så ofta jag kan. I januari införskaffades även ett nytt objektiv, Nikkor 55-300. Bifogat en pippi som satt på mitt altanräcke i våras. Bilden tog jag med 55-300 objektivet och bländare 7,1 och slutartid 1/200s.
Under sommarn skall jag försöka fotografera mer med läge M och lära mig trixet att få rätt inställningar så snabbt som möjligt. Den utmaningen känns spännande.

Gott så

Thomas Moberg

pippi

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

