Hem > Annat > Veckan som kommer handlar om banker och badrum

Veckan som kommer handlar om banker och badrum

Efter att jag fått loss en del pengar från försäljningen av Sonjas hus har jag bokat in möten med Swedbank och Handelsbanken (Min och Sonjas banker) för att låta dom berätta hur dom kan förvalta mina pengar tryggt, och med viss avkastning. Det första mötet, med Swedbank, sker per telefon i morgon kväll. Det andra mötet, med Handelsbanken sker på onsdag på deras kontor. Redan nu har Handelsbanken pluspoäng hos mig eftersom dom bjuder in mig till en personlig träff, medan Swedbank vill ta det per telefon.

På onsdag morgon träffar jag en representant från Järfälla Badrumsrenovering. Då skall jag meddela hur jag vill ordna till mitt badrum. Sen får dom ge mig ett pris. Själva renoveringen sker troligen i september.

Kategorier:Annat
  1. 20 juni 2013 kl. 15:31

    Vilket sammanträffande. Jag renoverade nyligen mitt eget badrum. Badrummet blev utmärkt och jag är riktigt nöjd men jag har svårt att välja vilken sorts interiör jag ska ha.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

