Hem > Annat > Handelsbanken vinner över Swedbank, men kan någon slå Svea Direkt?

Handelsbanken vinner över Swedbank, men kan någon slå Svea Direkt?

När det gäller långsiktig placering av mina pengar erbjöd Swedbank mig en telefonrådgivning. Den var bra, men dom gav inget konkret placeringsförslag.

Handelsbanken var bättre. Dom bjöd in mig så att jag öga mot öga kunde tala med deras placeringsrådgivare. Två dagar efter vår träff får jag hem ett konkret förslag på hur jag kan placera mina pengar.

Handelsbanken vinner över Swedbank. Nu skall jag be bankerna förklara varför jag inte skall placera pengarna i Svea Direkt, som ger 2,35% alternativt 2,65% i ränta på ett vanligt bankkonto beroende på om jag binder pengarna eller inte. Allt med full bankgaranti.

Jag återkommer med bankernas svar.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

