Hem > Island > Island är sig likt

Island är sig likt

Första natten blir det 10 grader och småregn 🙂

Jag klagar inte. Island är som Island är, och jag har att, som Sonja, gilla läget.

Nästa natt får jag kanske 10 grader och (midnatts)sol om jag har tur.

Kategorier:Island
  1. 20 juni 2013 kl. 18:23

    Ha en bra resa Janne!

  2. 20 juni 2013 kl. 19:37

    Hej Janne!

    Hoppas du får en fin tur därborta. Kul att du delar med dig. : )

    http://www.thommyjakobsson.se

    Thommy Jakobsson

  3. 21 juni 2013 kl. 03:28

    När jag dricker mitt morgonkaffe ser jag att yr (norsk vädersite) ändrat sin prognos och tagit bort regnet natten till lördag 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

