Hem > Island > Klockan 05.00 i morgon kommer taxin…

Klockan 05.00 i morgon kommer taxin…

…för färd till Arlanda. 08.00 går planet, som landar tre timmar senare, 09.00 isländsk tid.

Jag försökte växla till mig lite isländska pengar på Forex här i Järfälla, men dom hade inga hemma. Dom kollade dock att det finns på Arlanda. Då kan jag ordna det där. När jag skriver detta kommer jag på att Sonja har sparat en bunt isländska sedlar. Dom är det värt att leta fram.

Vet ni att 1 ISK kostar 0,06 SEK

Kategorier:Island
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

