Hem > Bilder, Fototeknik > Inspiration och lite kurs via bloggen

Inspiration och lite kurs via bloggen

När jag kommer hem från Island kommer jag att publicera en del av bilderna här i bloggen. Jag kommer då försöka berätta allt om hur jag gjorde bilden och vilka förutsättningar som rådde när jag tog den.

Detta kanske kan fungera som kurs för vissa av er, inspirera andra och kanske stimulera till lite bilddiskussion här i bloggen.

Vad tror ni?

Kategorier:Bilder, Fototeknik
  1. 26 juni 2013 kl. 19:05

    En utmärkt ide Janne!

  2. 26 juni 2013 kl. 19:33

    Toppen Janne

  3. 26 juni 2013 kl. 20:07

    Jag kommer även lägga upp bilder som kunde blivit bättre, och förklara vad jag tycker att jag missat.

    Detta kommer bli utvecklande även för mig, allra helst om ni förmedlar era tankar.

  4. Ingegerd
    27 juni 2013 kl. 05:39

    En mycket bra idé’.
    Jag kommer att vandra i slutet på augusti från Abisko till Nikaloukta så jag kommer att kolla Din blogg för att få tips till bra bilder .

  5. 30 juni 2013 kl. 20:02

    Vad trevligt det ska jag följa sedan. Vad härligt att du är på Island. VI var där förra året så nu bir man sådär sugen på den mystiska ön igen. Ha det super.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

