Hem > Island > Jag och Hekla

Jag och Hekla

När jag kommit hem och fått tid att gå i genom mina bilder kommer jag visa Hekla. Tillsvidare får ni en bild av mig under vandringen upp.

20130701-211814.jpg

Kategorier:Island
  1. 02 juli 2013 kl. 15:59

    Morrn.
    Vackert landskap. Du har så lite ”grejor”, har du privat ”boy” som bär?
    Ha fortsatt en god tur.
    Hasse A Norge

    • 02 juli 2013 kl. 16:49

      Nej, någon bärare är mig inte förunnat att ha. Jag har med mig kamera + två gluggar, en extra jacka, första hjälpen och vatten. Det fick räcka för de timmar jag vandrade.

      När jag kom ner fixade jag dock frystorkad mat, för då var jag hungrig.

      Less is more

  2. Kristian_B
    02 juli 2013 kl. 17:17

    Ser fram emot dina bilder, Janne! Och välkommen tillbaka.:)

    • 02 juli 2013 kl. 17:20

      Tack! Jag landar i Sverige sent fredag kväll, och kommer till jobbet tisdag eller onsdag veckan därpå.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

