Hem > Annat > Nu renoverar jag köket

Nu renoverar jag köket

Efter Sonjas bortgång har jag, vid sidan av allt tillhörande praktiskt jobb och min Islandsresa, fokuserat på att totalrenovera min lägenhet. Badrumsrenovering är beställd och kommer ske i september. Nu målar jag snickerier i köket och räknar med att allt inklusive köksluckor blir klart i helgen, eller i nästa vecka. Allra senast innan jag åker till Los Angeles i jobbet den 20 juli. Allting kommer att gå i vitt och grått.

Spis bytte jag nyligen, men en ny kyl/frys planerar jag att beställa i morgon.

När köket är klart skall jag måla om väggarna i mitt sovrum till samma färg som lägenhetens alla andra väggar. Grå, NCS S 3500-N

I september/oktober, beroende på hur lång tid badumsrenoveringen tar, kommer min lägennhet vara tipp-topp helt i min smak. Då skall jag börja leta efter ett fritidshus i ett fotovänligt område åt mig.

Jag kommer aldrig, och vill inte, glömma Sonja, men nya engagemang hjälper mig att komma över den värsta sorgen. Jag vet att Sonja skulle gilla min lägenhet i sin snart helt nya skepnad. Jag skall rådfråga henne innan jag väljer fritidshus.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

