Hem > Island > Jag har registrerat mig som jobbsökande på Island

Jag har registrerat mig som jobbsökande på Island

Idag har jag ägnat mig åt att registrera mig som jobbsökande på Island. Vad det leder till har jag ingen aning om. Kanske ger det ingenting, men det är spännande.

Skulle jag få napp på ett acceptabelt jobb kan jag tänka mig att flytta dit några år och leva med islänningarna och deras natur.

Kategorier:Island
  1. 18 juli 2013 kl. 20:38

    Låter alldeles förfärligt trevligt! Min dröm är Färöarna …. som jag bara ”besökt” per Google Earth ….. men dit ska jag!

  2. 18 juli 2013 kl. 21:17

    Färöarna känns väldigt lockande, Jag hade några kompisar i min ungdom som åkte dit, men jag hade inte råd att åka. 😦

    Idag har jag det. Jag vill gärna vidga mina vyer till både Färöarna och Shetlandsöarna.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

