Hem > Din bild i min blogg > En bild till min blogg

En bild till min blogg

Ibland blir man bara så glad över positiv feedback och positiva människor!

Hej Janne!

Hoppas du har det bra på Island! Gått många kurser hos dig!
Skickar en bild på vår Hosta Ventricosa eller som vi också benämner den Klockfunkia.
Kamera D7100 obj: VR 85mm f/3.5G, fokusläge (MF) bländare f/9, slutartid 1/125s, ISO 200, stativ och trådutlösare.
Kanonnöjd med D7100 har just varit i Afrika och utnyttjat alla kamerans möjligheter och självklart helt VVA.

Du kan väl kommentera bilden om du har tid.
Kommer med stor sannolikhet senare i vinter gå kursen igen hos dig

Med vänlig hälsning
Lennart

welander_liten

Det känns jätteroligt att du gått min kurs, och i ditt fall flera! och gärna återkommer 🙂

Jag tycker bilden är alldeles utmärkt! Du har hittat ett bra kort skärpedjup där du placerat det viktiga i bilden i skärpa för att minska rörighet.

En fråga… Skulle bilden bli mer spännande om du flyttat ditt huvudmotiv till ena sidan av bilden?

Kom gärna på kurs igen så kan vi kanske hinna med ett snack kring komposition.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

