Hem > Annat > Nu är jag klar med mitt kök

Nu är jag klar med mitt kök

Den senaste tiden har jag målat skåpstommar och luckor i mitt kök. Nu är det klart och jag har även lagt dit klinker på golvet.

Ni som följer min blogg vet att jag gillar grått och vitt. Att klinkern har den färg den har beror på att den skall harmonisera med det laminatgolv som ligger i det angränsande vardagsrummet, som efterliknar rödbrunt trä.

På sikt bör kaklet ovanför diskbänken bytas till granit.

För mig känns det bra att vissa moment i min lägenhetsrenovering blev klara innan jag på lördag reser till Los Angeles för en och en halv veckas jobb.

När jag kommer hem skall jag måla om mitt sovrum – i grått och vitt. Efter det kan jag känna att min lägenhet, i allt väsentligt, hänger ihop designmässigt.

kök

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

