Hem > Bilder, Island > Islandsbilder 2013 – Svinafellsjökull [Svinafetlsjökutl]

Islandsbilder 2013 – Svinafellsjökull [Svinafetlsjökutl]

Det tog mig två försök, kväll och förmiddag, innan jag hittade fram till den självklara platsen att ställa upp kameran på.

svinafellsjökull_liten

Kategorier:Bilder, Island
  1. 11 augusti 2013 kl. 19:11

    Kommenterar kanske inte så ofta, men jag är här och ser dina fina islandsbilder, läser om blomrabatterna (vilken trevlig bostadsrättsförening du verkar ha!) och passar även på att önska lycka till med de nya fotokurserna. Häromdagen fotade jag lite makro, bara här hemma på tomten. Egentligen hade jag inte planerat det, så jag hade verken något liggunderlag eller oömma kläder. Alltså satte jag mig på huk och tog spjärn för att vara stilla. Men då kom Sonjas röst: ”Lägg dig så att du får stöd!” Hon var på mig flera gånger om detta medan hon var i livet och jag ska verkligen försöka att hedra hennes tips och minne genom att inte slarva, även om min dåliga rygg gör att jag får modifiera positionen lite.

  2. 11 augusti 2013 kl. 19:31

    Tack Anna, Sonja påminner även mig ofta om olika kloka saker 😉

    Min Islandsresa i år var exakt vad jag behövde.I ensamhet kunde jag, i ett landskap som Sonja och jag delade, Samla ihop mina funderingar.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

