Hem > Nikon > Jag säljer ett orginal Nikon AF-S 70-200/2,8 VR. Du får själv välja vilket av två du helst vill ha

Jag säljer ett orginal Nikon AF-S 70-200/2,8 VR. Du får själv välja vilket av två du helst vill ha

Medan jag nu är i USA en dryg vecka kan ni fundera på om ni inte behöver detta objektiv.

Sonja och jag har haft varsitt. Därför säljer jag nu det ena för 9.000:-. Du får själv välja vilket av två du helst vill ha.

Vid intresse, kontakta mig på mail janne@arleklint.se Först till kvarn gäller.

Jag kan inte leverera gluggen innan jag kommer hem runt den 1 augusti.

Läs mer om objektivet på dpreview.com

Kategorier:Nikon
  1. 06 augusti 2013 kl. 15:12

    Objektivet är sålt!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

