Hem > Nikon > Jag skänker bort en kamera – Nikon Coolpix S3500

Jag skänker bort en kamera – Nikon Coolpix S3500

För att kunna fotografera i Las Vegas köpte jag mig idag en Coolpix S3500. Det blir bättre än att fotografera med telefonen.

När jag kommer hem behöver jag den inte längre, och kommer därför att ge bort kameran här på bloggen.

Om ni skriver en kommentarer under detta inlägg, där ni beskriver varför ni vill ha kameran, senast lördag den 3 augusti, så kommer jag skänka den till en av er.

3500

Läs mer här

Kategorier:Nikon
  1. Kristina Låås
    26 juli 2013 kl. 08:31

    Jag skulle vilja vinna kameran till mina barn.
    Jag har en systemkamera som jag fick i födelsedagspresent (och gick introkursen hos dig).
    Mina barn älskar att fota. Nu under semestern lånar barnen kameran hela tiden. Jag älskar deras spontana foton. Men kameran jag har med objektiv (Nikon D5100 och mitt 18-55 eller 55-300) blir för tungt för barnen. Dom orkar inte bära den. En coolpix i familjen vore perfekt. Så vi kan få fler underbara bilder av t ex baklycktan på en bil, en död krabba på stranden eller halva huvudet av mamma som vi sätter i fotoalbumet.

  2. 26 juli 2013 kl. 18:47

    Frugan. Hon klarar inte av min D4:a. Hon är nämligen, tämligen ointresserad av foto. Det skulle jag vilja råda bot på!

    En Coolpix borde kunna inspirera henne. 🙂

  3. Kristian B
    26 juli 2013 kl. 18:57

    Hej Janne! Min 9 åriga dotter har börjat ta riktigt fina bilder med sin telefon. Men som du också säger blir det bättre bilder med en kamera. Därför skulle det passa med en kompakt som första kamera för henne. Hoppas att det går bra för er i USA. Ha de’ och vi syns i augusti.

  4. 26 juli 2013 kl. 19:38

    Ja du Janne, om du visste hur glad jag skulle bli för att få denna kamera. Jag skulle överraska min kära gubbe och ge den till honom. Jag fotograferar massor och han ger mig ofta tips på motiv och vinklar som han tycker att jag skall prova. Det skulle vara kul att se resultatet av hans eget fotograferande. Det är ju så kul att göra och uppleva saker tillsammans.

  5. 26 juli 2013 kl. 21:20

    Jag skulle vilja vinna kameran för att jag ser så mycket roligt som jag skulle vilja berätta om.
    Jag kör buss på nätterna och möter i stort sett varje natt verkligt intressanta människor med spännande öden. Jag skriver ofta om dem i min blogg, men skulle vilja ha bilder också. (Jag frågar förstås innan, om jag får skriva.)
    Min stora kamera är inte i pocketformat, därför kommer den inte alls med så ofta som jag skulle vilja..
    Dessutom skulle kameran underlätta dokumentationen av mina fiskar och räkor. Förutom att fånga deras skönhet, så är bilder så bra för att komma ihåg hur jag inrett och befolkat de tio akvarier jag har.

  6. 28 juli 2013 kl. 19:40

    Kul! Fortsätt gärna skriva så återkommer jag helgen 10-11 augusti.

  7. Margareta Ericsson
    29 juli 2013 kl. 06:52

    ”Även jag är nyfiken”, denna gången på din kamera.
    Min man har gått en Nikonkurs hos dig. Denna Coolpix kamera
    bör ju vara toppen, när du valde just den.

    .

  8. göran sandin
    29 juli 2013 kl. 14:29

    Hej Janne jag skulle vilja ha kameran helt enkelt för att jag inte har någon kamera.

  9. Anna Johansson
    29 juli 2013 kl. 19:57

    Jag skulle vilja vinna kameran till min dotter som är 6 år. Hon har ett väldigt bra öga för vackra motiv och är så kreativ. Tyvärr är hon ju bara 6 år och skicka min D5100 med henne känns inte tryggt. Hon behöver en egen kamera för att utveckla sitt fotointresse. Nästa stora naturfotograf kanske 🙂

  10. 31 juli 2013 kl. 23:40

    Fortsätt berätta varför just du vill ha kameran. Mitt beslut tar jag i helgen.

    Kanske blir kameran din.

  11. Härje Franzén
    01 augusti 2013 kl. 19:15

    Hej Janne, min dotterson Johan, 14, bad mig häromdagen om råd inför att ev köpa en kamera. Han har fotograferat mycket med mobilen, men är nog inspirerad av mina bilder. Jag tycker också att han har goda förutsättningar och ett bra bildsinne och tror att han skulle få lika mycket glädje av foto som hobby som jag själv haft genom många år. Jag tror inte att han har råd att själv köpa en bra kamera. Om han fick kameran skulle jag se fram emot att lära honom grunderna och sedan ge kritik och tips för att i slutänden beundra hans kreativa bilder.

  12. 02 augusti 2013 kl. 18:59

    I morgon lördag är sista dagen att anmäla intresse för Nikons Coolpix S3500

  13. 02 augusti 2013 kl. 20:34

    Hej Janne.

    Är det försent att lämna in ?

    Jag gör ett försök i alla fall 🙂

    Jo jag har 4 barn och min fru har hela tiden sagt att hon skulle behöva en kamera där hon kunde bara trycka av och fota barnen med.
    ( Min d5100 är för avancerad för henne )

    Samt så 2 av mina barn fotade väldigt mycket innan vår andra kamera gick sönder.

    Så nu har jag 2 barn samt en fru som är väldigt fotointreserad och jag sa att OM vi skulle få några slantar över så skulle vi se om vi hittade en billig kamera som dom kunde ha.

    Med lån på bil och allt samt 4 barn så får man vända på varje krona för att få det att gå ihop.

    Detta diskuterade vi faktiskt i går…och idag ser jag detta 🙂

    Nåja, jag och min familj hade blivit väldigt glada för den, och den hade fyllt sin funktion i vår familj och haft mycket nytta av den 🙂

    MVH
    Morgan med familj

  14. 03 augusti 2013 kl. 20:30

    Under morgondagen kommer en av er att få denna kamera. Dock är det fortfarande ok att komma med inlägg.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

