Hem > Annat > Snart hemma igen… men mitt resande fortsätter…

Snart hemma igen… men mitt resande fortsätter…

I morgon, den dag som ni just nu påbörjat i Sverige, blir min sista här i Los Angeles. Jag har haft en nyttig jobbperiod och samtidigt en trevlig tid på en trevlig plats. Jag flyger härifrån kl 18.00 tisdag kväll lokal tid, och planeras landa på Arlanda runt 18.00 på onsdag kväll svensk tid. Då kommer jag att åka direkt hem och sova bort jetlagen. Jag hoppas att jag orkar jobba i Järfälla redan på torsdagen.

Närmaste tiden väntar tätt följda jobbresor inom Sverige med övernattningar. Därefter, i början av september, en resa till mellanöstern.

Framöver känns det som att jag kommer få för lite tid hemma i lugn och ro. Jag hoppas kunna lösa det.

Kategorier:Annat
  1. 31 juli 2013 kl. 23:42

    Nu är jag hemma och förvånande pigg efter 15 timmars flyg…

    Frågan är nu om jag kan somna inför morgondagen.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

