Hem > Annat > Mitt sovrum är färdigmålat

Mitt sovrum är färdigmålat

Nu är alla väggar i min lägenhet målade i samma neutralt gråa färg. Alla möbler är vita. Jag gillar denna stilrena miljö. I höst, när mitt badrum renoveras till samma gråa stil, är allt klart 🙂

Jag antar att dessa renoveringar är ett bland flera sätt för mig att försöka gå vidare i något nytt efter Sonjas bortgång.

Möblerna köpte jag när jag i september 2012 flyttade in hos Sonja.

sov1_liten

sov2_liten

Kategorier:Annat
  1. 03 augusti 2013 kl. 21:46

    Mycket snyggt Janne, det blev ju ett härligt ljus och fin stämning.
    Min stil med faktiskt…….:)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

