Hem > naturfotografi > Kanske har jag möjlighet att fotografera vid Death Valley

Kanske har jag möjlighet att fotografera vid Death Valley

Hittills i år har jag bara tagit ut två veckors semester. Jag har känt att jag måste få saker gjorda på jobbet, och har därför avstått från att ta ut mer ledighet. Jag vet att jag har mycket jobb att göra i höst, men å andra sidan måste semester tas ut innan semesteråret tar slut.

Kanske, kanske får jag möjlighet till någon veckas ledighet vid ett fotomål jag alltid drömt om. Kanske får jag möjlighet att runt jul/nyår åka till Death Valley. Den kala och stilrena öknen med sina röda klippor.

Jag tror att årsskiftet är en bra tid att åka dit för att slippa 50+ gradig värme Celcius, men jag inser att jag måste skydda mig mot kalla nätter.

Om några av er har tips om restider och boende är jag tacksam.

Kategorier:naturfotografi
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

