Hem > Sonjas rabatt > Nu flyttar jag Sonjas rabatter

Nu flyttar jag Sonjas rabatter

Redan när jag sålde Sonjas hus var jag helt klar över att jag ville bevara hennes två rabatter. Rabatter fyllda av olika sorters trädgårdsblommor, varav många inte längre finns i handeln. Sonjas blommor skulle bli ett fint minne för mig.

Även om jag helst väntat längre, tills allt blommat ner, har jag nu, av olika förståeliga skäl, fått en deadline att jag måste plocka upp Sonjas lökväxter senast den 23 augusti.

Såå… på fredag börjar jag, i ett lysande gott samförstånd med min trevliga lilla bostadsrättsförening, gräva upp plats för en ny rabatt som ligger så till att jag kommer se den från mina fönster.

Jag fyller på med bra jord och hämtar Sonjas växter från Vallentuna helgen den 17-18 augusti.

Efter det kommer Sonja än mer finnas nära mig.

rabatt-24-juli-5204

Kategorier:Sonjas rabatt
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

