Hem > Fotokurser > Höstens kursdatum för kurser i egen regi

Höstens kursdatum för kurser i egen regi

På söndag den 18 augusti kommer jag att ha ett möte med Metanoova, den firma som jag kommer hyra lokaler av för de fotokurser jag kommer erbjuda er.

Då kommer vi överenskomma om praktiska detaljer. Vi kommer också med hjälp av våra kalendrar kunna spika vilka datum mina kurser kommer gå av stapeln.

Jag kommer också att kunna sätta ett pris på kurserna.

Kategorier:Fotokurser
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

