Hem > Fotokurser > Denna helg skall jag färdigutveckla mina egna fotokurser

Denna helg skall jag färdigutveckla mina egna fotokurser

Jag kommer mestadels sitta inne denna helg. Jag skall jobba med att färdigställa teoretiskt material, såväl som praktiska övningsuppgifter, för mina egna märkesoberoende fotokurser.

Jag har ett bra material från en tidigare liknande kurs att utgå från, men det skall nu finslipas för de elever jag kan tänkas möta i höst.

På söndag gör jag ett besök i de lokaler jag avser använda. Där skall jag planera detaljer tillsammans med uthyraren Metanoova. Jag hoppas att kunna ge er datum och pris för höstens kurser på söndag kväll.

Tanken är att jag först kör kursen ”Grundläggande fototeknik. Det ger deltagarna från den kursen möjlighet att delta i kursen ”Naturfotografi”, som jag kör senare.

Grundläggande fototeknik, med praktiska övningar
En söndag 6 timmar
Plats: Götgatan 11

Naturfotografi
En heldag söndag + 3 timmar en vardagskväll
Plats söndag: En naturfotovänlig plats i/nära Stockholm
Plats vardagkväll: Götgatan 11

Kategorier:Fotokurser
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

