Hem > Fotokurser > Jag erbjuder en heldagskurs i fototeknik – söndag den 22 september 2013

Jag erbjuder en heldagskurs i fototeknik – söndag den 22 september 2013

Kursen skall fånga upp dig som just köpt din första systemkamera (oavsett fabrikat) och vill förstå hur du kan utnyttja den på bästa sätt.

Antalet deltagare är begränsat till max 10. Det ger mig möjlighet att anpassa nivån, och hjälpa er alla deltagare utifrån den nivå ni befinner er på.

Tid och plats:
Kursen genomförs i Metanoova Centers vackra lokaler på Götgatan 11 i Stockholm söndag den 22 september kl 10.00 – 16.00

Antal deltagare:
5-10 st

Kostnad för kurs inkl. lunch och moms:
795:-

Agenda:
10.00-12.30 Teoretisk genomgång av fototeknik och systemkamerans funktioner
12.30-13.00 Lunch – Jag bjuder på matiga mackor och dricka.
13.00-14.30 Övningsuppgifter i form av praktisk fotografering utomhus.
14.30-16.00 Genomgång och diskussioner kring övningsuppgifterna.

Anmälan:
Anmälan görs per mail till janne@arleklint.se och gäller efter betalning av avgiften till bankgiro 5788-0379

Läs mer om mina fotokurser på systemkamerakurs.se

06-Kraften

Kategorier:Fotokurser
  1. Anders Molin
    18 augusti 2013 kl. 16:28

    Hej,
    Jag är intresserad av kursen och undrar om detta är som Nikons intro, eller blir detta lite mer avancerat?
    Mvh
    Anders,

    • 18 augusti 2013 kl. 18:12

      Kul att du visar intresse 🙂

      Kursen är som Nikon School Intro i den meningen att den som köpt sin första systemkamera skall kunna komma upp på banan och förstå bländare och slutare.

      Jag har dock lagt till ett stort avsnitt kring bildkomposition.

      Jag har lagt till praktiska övningar som vi utvärderar och pratar kring.

      Jag har begränsat antalet deltagare till max 10. Det ger mig möjlighet att anpassa nivån, och hjälpa er alla deltagare utifrån den nivå ni befinner er på.

      Du är välkommen!

  1. 22 augusti 2013 kl. 18:10

Kommentera

