Hem > Annat, Fototeknik > En dag tillsammans med Sonja och Sony

En dag tillsammans med Sonja och Sony

För första gången sedan jag flyttade tillbaka hit till Järfälla tog jag idag en cykeltur ute på Järvafältet. Jag cyklade de vägar som Sonja och jag cyklade så ofta. Jag hade med mig Sonys kamera Alfa 65 för att bekanta mig med den.

Senare åkte jag ut till Vallentuna för att inspektera minneslunden. Där fick jag möjlighet att leka med kameran bland alla blomster.

Jag och Sonja hade en jättefin dag tillsammans.

I morgon gör jag en utflykt för att bekanta mig med Pentax K-500

cykel

lund1

lund2

Kategorier:Annat, Fototeknik
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

