Hem > Annat, Nikon School > Äntligen dags för Nikon School

Äntligen dags för Nikon School

Efter ett långt sommaruppehåll längtar jag till att få hålla mina Nikonkurser, och på söndag är det dags. I kväll går jag igenom kursen för att uppdatera mig.

Ni som är anmälda till söndagens fullbokade kurs i Stockholm skall känna er välkomna. Vi kommer att ha en kul och lärorik stund tillsammans.

Ta med er kameror och ett gott humör 🙂

Kategorier:Annat, Nikon School
  1. 01 september 2013 kl. 19:41

    På grund av sommaruppehåll var detta första kursen jag genomförde sedan i maj. Efter tre månaders uppehåll var jag rädd att vara lite ringrostig. Det var jag, men allt förlöpte som jag uppfattar det väl.

  2. 05 september 2013 kl. 18:10

    Hej!
    Jag var där, och tyckte det gick jättebra för dig :).
    Jag lärde mig mycket, har inte så stor erfarenhet av att fotografera men kursen gav mig mersmak. Jag gick kursen därför att jag har börjat matblogga och ser i andra bloggar att bilderna gör så otroligt mycket för att lyfta en blogg. En matblogg med fina bilder kommer man gärna tillbaka till, medan en matblogg med tråkiga och intetsägande bilder inte är ett dugg intressant, hur bra recepten än är!

    Jag har insett att jag dock har en hel del kvar att lära mig, och att öva öva öva (inte helt oväntat) är det säkraste sättet!
    Tack för en bra kurs, jag återkommer om några veckor med ett foto (det lär bli en matbild 🙂 ) för bedömning!
    Hälsningar
    Therese

    • 05 september 2013 kl. 18:27

      Kul att kursen inspirerade. Min ambition är att den skall just inspirera.

      Jag ser fram emot en bild från dig!

      /Janne

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

