Hem > Fotokurser, Fototeknik > Nu rullar jobben in

Nu rullar jobben in

Vid sidan av att jag håller mina Nikonkurser rullar det nu in en hel del nya utbildningsjobb.

– Jag får anmälningar till min egen fotokurs
– Jag genomför personliga kurser för de som under några timmar vill få en teoretisk eller praktisk träning.
– Jag kommer under hösten och våren genomföra en fotokurs om fem träffar på ett företag som vill ordna en aktivitet för sina anställda.

Om du vill träna dig inom fotografi kan vi säkert finna en form som passar dig.

Kategorier:Fotokurser, Fototeknik
  1. Johan Bergh
    10 september 2013 kl. 12:33

    Kurserna är riktigt bra!
    /Johan

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

