Hem > Fotokurser > Kurs i efterbehandling av bilder

Kurs i efterbehandling av bilder

Alla de kurser jag har att genomföra under hösten tar en stor del av min tid. Dock hindrar det inte mig från att under hösten utveckla en kurs kring efterbehandling av bilder. Ni alla kommer att vara välkomna till den kursen i vår.

Kategorier:Fotokurser
  1. Rodrigo
    11 september 2013 kl. 21:16

    Hej Janne!

    En kurs för oss som fotat ett tag och som kan grunderna ganska väl men vill ta nästa steg.
    Det är ett önskemål från en som följer din blogg :).

    //Rodrigo

  2. 11 september 2013 kl. 21:40

    Denna kurs kan bli ett sätt att ta nästa steg.

    Ett annat sätt kan vara att anmäla sig till min kurs i naturfotografi som jag avser hinna med i höst, Där fotograferar vi tillsammans en helg för att sedan återsamlas en vardagskväll för diskussioner kring det vi skapat.

    Jag bubblar av entusiasm. Vartefter kommer ni kunna se resultatet av detta 🙂

  3. Krister Jakobsson
    12 september 2013 kl. 08:48

    Instämmer med Rodrigo, efterbehandling låter väldigt intressant för mig också.
    Naturfotografi-kursen i all ära, men lite för opraktiskt när man bor i Gävle att behöva åka till Stockholm två gånger.

  4. Rodrigo
    12 september 2013 kl. 21:08

    Naturfotografi, bra tips! Ser fram emot kursen.

  5. Rodrigo
    12 september 2013 kl. 21:11

    Glömde säga att även efterbehandling är är mkt intressant.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

