Hem > Fotokurser > Idag har jag kört min egen fotokurs för första gången

Idag har jag kört min egen fotokurs för första gången

Denna första gång hade jag bara två anmälda deltagare, men naturligtvis körde jag kursen ändå. Dels för de anmäldas skull, men även för att jag skulle få möjlighet att testa lokaler och konceptet i praktiken.

Jag är väldigt nöjd, och som jag uppfattat det är deltagarna det också. Genom att jag bara hade två deltagare i sex timmar kunde jag helt fokusera på deras önskemål och behov.

Framöver kommer jag inte köra kursen med så få deltagare. Jag vill ha 4 eller 5 deltagare för att det hela skall gå ihop sig ekonomiskt.

Nu vet jag dock att kursinnehållet, lokalen på Götgatspuckeln, lunchen och konceptet funkar 🙂

05-Helheten-projektor

Kategorier:Fotokurser
  1. Bengt Kalander
    22 september 2013 kl. 20:41

    Hej Janne !
    Tack för en mycket bra och trevlig kurs idag, i fina lokaler på Götgatan.
    Jag är väldigt nöjd efter dagen.
    Ni som är osäkra med eran kamera, gå denna kurs.
    Ni ångrar er inte.
    /mvh: Bengt

  2. 22 september 2013 kl. 21:03

    Eftersom du är nöjd är jag nöjd!

    Detta var så roligt att jag vill köra denna och andra kurser om och om igen 🙂

    Du är välkommen med hur många frågor du vill via mail!

  3. Maria
    23 september 2013 kl. 16:57

    Håller fullständigt med Bengt ! Mycket bra och trevlig kurs. 🙂

    //Maria

  4. 23 september 2013 kl. 20:45

    Även du Maria är naturligtvis välkommen med alla dina eventuella frågor 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

