Hem > Annat > Nu närmar sig tiden för mitt nya badrum :)

Nu närmar sig tiden för mitt nya badrum :)

Den 14 oktober avser Järfälla Badrumsrenovering att börja renovera mitt gamla badrum från 60-talet.

Ut med allt och in med nytt. Bort med badkar – in med en stilren duschhörna avskild med en böjd glasvägg. Ut med de fula kaklet och in med vackert grå granitkeramikplattor på väggar och golv. Ny toalett, nytt handfat och nya blandare och kranar. Taket sänks och led-spottar monteras i taket.

Nackdelen är att jag, under byggtiden, får springa ner till bottenvåningen, sex trappor ner, för att gå på toaletten, och att jag får duscha på jobbet, men det är det värt 🙂

Plattor i granitkeramik till vägg och golv
Grått blir konsekvent eftersom övriga lägenheten har grå väggar.
– Marte Antracite 15×15 till en vägg och golv
– Marte Grå 15×15 till resterande tre väggar

Duschpaket Garda med takdusch från FM Mattsson

Välvd, svängbar duschvägg

Toalettstol från IFÖ

Handfat från IFÖ

Kran Garda från FM Mattsson

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

