Hem > Annat > Nu får jag en ny chans

Nu får jag en ny chans

Hösten 2012 började jag hålla en fotokurs bestående av 5 träffar för anställda på ett IT-företag. Företaget drev kurserna som en personalvårdande aktivitet där deltagarna och företaget betalade 50% av kostnaden var.

Jag genomförde tre träffar men tvingades lämna över de två sista träffarna till en kollega eftersom min fru, Sonja, blev allt sjukare i sin cancer. Jag valde att vårda henne istället för att genomföra de två sista kurstillfällena.

Nu har företaget hört av sig igen, och vill att jag skall genomföra alla fem träffar för nya deltagare.

Jag åtar mig naturligtvis jobbet och kommer att genomföra den första träffen på onsdag kväll.

Kategorier:Annat
  1. 09 oktober 2013 kl. 22:49

    Ikväll genomförde jag den första träffen. Jag och deltagarna fann varandra. Jag tror vi kommer ha mycket roligt med våra kameror de resterande fyra träffarna 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

