Hem > Annat > I morgon skall jag på en ”Leva vidare”-träff i Vallentuna församling

I morgon skall jag på en ”Leva vidare”-träff i Vallentuna församling

Jag har skrivit om detta tidigare

Som jag sagt vet jag inte om detta är bra eller dåligt för mig, men jag är ofta lika nyfiken som Sonja var och vill testa.

Kategorier:Annat
  1. Johan
    10 oktober 2013 kl. 19:42

    Låter som ett klokt beslut du tog att testa att gå på ”Leva-vidare” träffen. Har tyvärr liknande erfarenhet som du då jag misst min dotter i cancer i början av sommaren. Hon fick bara bli 6 år gammal (jävla piss sjukdom). Finns nog inget värre en människa kan bli utsatt för än att missa en närstående. Denna tomhet och saknad går inte att beskriva. Jag och min hustru skall också gå något liknade som dock kommer att börja nästa år. Detta ordnar dock barncancerföreningen här i Stockholm. Ska bli interesant att höra om du tycker att det gav dig något i utbyte. P.S. Det var starkt av dig att visa bilden på henne på kursen i helgen. Jag har väldig svårt att titta på bilder på min dotter utan att det gör ont i en.
    / Johan

  2. 10 oktober 2013 kl. 20:49

    Tack för dina fina och förstående ord.

    Att jag klarar att visa upp bilder på Sonja under mina kurser beror på att hon brann för foto, och att hon gillade att ”hennes Janne” utbildade inom fotografi.

    Jag och hon trivs med att hon är delaktig i mina kurser.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

