Hem > Annat > Idag fick jag utstå samma magnetröntgen som Sonja med tiden blev van vid…

Idag fick jag utstå samma magnetröntgen som Sonja med tiden blev van vid…

Sonja röntgades på grund av sin cancer. Jag följde med henne många, många gånger.

Jag röntgades idag för att jag haft nackbesvär under lång tid. Min åkomma får vi betrakta som en bagatell, men naturligtvis associerade jag till Sonja och alla våra besök hos den dundrande apparaten

Det blev lite jobbigt.

Kategorier:Annat
  1. kikkan
    14 oktober 2013 kl. 20:36

    Gud vad jobbigt. Nog var orsaken en helt annan men kan mycket väl tänka mig att dofter, ljud, belysning sätter igång ett helt annat känsloflöde då de kopplas till tiden med Sonja.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

