Hem > Annat > Inbjudan till minnesgudstjänst för bl.a Sonja

Inbjudan till minnesgudstjänst för bl.a Sonja

Jag fick en inbjudan idag:

”Söndag den 3 november kl 16.00 firas minnesgudstjänst i Täby Kyrka för dem som avlidit på Byle Gård och inom Avancerad Sjukvård i Hemmet (ASiH) under året.

Präst från Täby församling samt personal från Byle Gård medverkar.

Denna inbjudan är skickad till en av er närstående – dela med dig av detta till dem som berörs.

Vi önskar dig och dina anhöriga varmt välkomna.”

Jag kommer att delta på denna träff av flera skäl. Jag vill i varje stund hedra min Sonja. Jag vill stödja alla arrangemang i denna fina anda. Jag vill återträffa den personal som vårdade Sonja på ett alldeles underbart sätt.

Naturligtvis är ni alla välkomna.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

