Hem > Badrumsrenovering > Följ min badrumsrenovering 3

Följ min badrumsrenovering 3

Idag har man rensat ordentligt i badrummet. Man tog bort badkar, kakel och målad vävtapet. Man tog bort asfaltspapp bakom kaklet och slipade ner väggarna.
Nästa steg bör bli att ta bort den gamla klinkern på golvet.

Det är många lådor och verktyg som nu förvaras i mitt badrum.

Det som känns väldigt roligt för mig ”so far” är att man inte hittat någon fuktskada. Trots att badrummet byggdes halvkaklat 1960, och har använts under 53 år! finns ingen fukt alls bakom kakel eller tapeter. Hur det ser ut i golvet får jag snart veta.

badrum3

badrum4

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

