Hem > Badrumsrenovering > Följ min badrumsrenovering 4

Följ min badrumsrenovering 4

Idag har grabbarna från Järfälla badrumsrenovering bilat bort den gamla klinkern på golvet. Man har också bilat runt den gamla golvbrunnen.

Eftersom jag skall ha en duschhörna inne till vänster kommer en ny golvbrunn att monteras längre till vänster. Jag antar att det är nästa steg innan man flytspacklar golvet.

Nu vet jag att det inte finns fuktskador någonstans 🙂

badrum5a

badrum5b

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. Johan
    18 oktober 2013 kl. 16:17

    Ska bli kul att se hur länge du får ha kvar toastolen 😉

    • 18 oktober 2013 kl. 17:40

      Jag har sagt att dom kan slänga den, för jag har tillgång till en annan i huset 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

