Hem > Annat > I helgen skall jag inspektera trakten kring Sala

I helgen skall jag inspektera trakten kring Sala

Efter det att Sonja gick bort har jag haft mycket att ordna. Hela tiden har jag vart noga med att bara ha ett projekt igång i taget. Först när en sak blivit helt klar har jag tillåtit mig att ta tag i nästa sak. Det arbetssättet har varit effektivt.

Efter begravning, bouppteckning, husförsäljning, återflytt till Järfälla m.m, har jag nu bara två projekt kvar på min lista. Badrumsrenoveringen och att skaffa mig ett fritidshus.

Jag har lovat mig själv att inte ge mig in i någon fritidshusaffär innan badrumsrenoveringen är klar och betald. Däremot kommer jag i helgen att åka upp mot Sala för att titta på en del platser som jag tror kan bli intressanta.

Självklart föjer kameran med!

Kategorier:Annat
  1. Lasse Andersson
    25 oktober 2013 kl. 19:25

    Akta Dig för Sala, Jan.
    Det ligger nära mygglandet runt Tärnsjö & Gysinge.
    Jag tycker att Du ska spana åt sydväst, Norra Vättern där jag bor är fantastiskt.
    Kolla in hemsidan —–.se, så får Du en hint av hur vi har det här nere.
    Bästa hälsningar
    Lasse Andersson

  2. 25 oktober 2013 kl. 20:11

    Jag har god kontakt med släktingar i trakten av Sala och känner mig inte orolig för myggen.

    Jag gratulerar dig till att du trivs i ditt område.

  3. Anna
    26 oktober 2013 kl. 02:57

    Jag tänker på dig mellan varven, och på Sonja förstås. Det känns skönt att höra att du har en plan och allt sånt. Ofta glömmer man dock att det finns dagar som är tunga även månader efter, eller år, och jag vill gärna fortsätta skriva till dig och minnas Sonja. På fredag, den 1/11 klockan 15 har jag och tre andra vernissage på vår fotoutställning i Fisksätra bibliotek. Det är så tidigt eftersom de flesta jobbar halvdag (dag före röd dag). Jag har bjudit in på Facebook, men jag tror inte att du är där så mycket så jag lägger inbjudan här också. Givetvis får både du, och alla andra fotovänner som råkar titta in här, komma!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

