Hem > Annat > I morgon gör jag min resa till Västmanland och rekar området kring detta fritidshus

I morgon gör jag min resa till Västmanland och rekar området kring detta fritidshus

Ett hus på en naturtomt.

Kanske är naturen så fin att jag kan köra egna naturfotokurser med detta hus som bas. Det finns två sovrum plus en gäststuga.

På kvällarna kan vi ha bilddiskussioner intill braskaminen 🙂

9331683

9331642

8975982

8975986

8975988

8975990

8975996

Kategorier:Annat
  1. 27 oktober 2013 kl. 20:15

    Idag har jag inspekterat två fritidshus i Västmanland. Tyvärr måste jag välja bort båda. Husen hade grannfastigheter som låg alldeles för nära, och tomterna hade alldeles för mycket trädgård.

  2. Oscar
    30 oktober 2013 kl. 00:46

    Synd, men snoka vidare! Sala med omgivningar hyser grymt läckra marker med bl.a goda bestånd av ugglor, spettar, skogshöns samt lo mm….

    /Oscar

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

