Hem > Annat > Idag är det en bra dag – Sonjas och min bröllopsdag

Idag är det en bra dag – Sonjas och min bröllopsdag

För exakt två år sedan gifte oss Sonja och jag. Vemodigt kan man tycka utifrån det att Sonja inte finns hos mig, men jag har känt glädje denna dag. Glädje över att jag fick möjligheten att leva nära Sonja.

Jag och Sonja träffades under eftermiddagen i Vallentuna kyrka och i hennes minneslund.

Kategorier:Annat
  1. Martin
    30 oktober 2013 kl. 18:33

    Vad skönt att du har haft en bra dag tillsammans med Sonja. Grattis på bröllopsdagen!

  2. 30 oktober 2013 kl. 23:46

    Jag tackar för dina gratulationer, och jag gläds åt vår bröllopsdag!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

