Hem > Badrumsrenovering > Följ min badrumsrenovering 14

Följ min badrumsrenovering 14

Idag syns det inte så väl på bilderna vad som har hänt i mitt badrum, men idag har man applicerat tätskikt på väggarna, man har målat taket en sista gång och jag har fått en ny tröskel – som tillsvidare skyddas med gulsvart tejp.

Jag fick också elsladdarna för en lampa på väggen flyttade några centimeter som jag bad om och jag har köpt en lampa att sätta dit.

På måndag kommer man att börja sätta klinker på väggarna. Allt klinker beräknas vara satt på torsdag. Därefter blir det rörmokaren och elektrikern som får avsluta renoveringen.

15c

15b

15d

15a

20131108-164221.jpg

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

