Hem > Badrumsrenovering > Följ min badrumsrenovering 16

Följ min badrumsrenovering 16

Idag har man satt klinker på alla väggar, och golvet har tätats. Jag har fått mått för spegeln på väggen och den kommer tillverkas under onsdagen.

Eftersom den granitkeramik som sätts på väggarna är 10 mm tjock kommer spegeln att förses med distanser så att klinkerytan och spegelytan hamnar i samma nivå.

I morgon görs golvet klart, och på torsdag fogas all klinker.

Vad tror ni att jag valt att ha på golvet?

Oberoende av varandra beskrev plattsättaren och ordföranden i min bostadsrättsförening mitt badrum som ”Sobert”. Jag håller med 🙂

17a

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. kikkan
    12 november 2013 kl. 21:37

    Gud vad snyggt det börjar bli. Helt otroligt jämfört ned bilderna från förra veckan.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

