Hem > Badrumsrenovering > Följ min badrumsrenovering 19 – Ljuset

Följ min badrumsrenovering 19 – Ljuset

I dag har jag fått en ny ventilationsventil. Hörnen i rummet, liksom spegeln har mjukfogats. Jag har fått nya dörrfoder, men jag har framförallt fått fyra spotlights i taket 🙂 Det fattas en lampa som skall monteras ovanför spegeln, men det var ett lyft att få se rummet i fin belysning.

Under kommande vecka räknar jag med att ”rörisen” monterar porslinet och drar fram vatten. Sen är allt klart!

Jag önskar så mycket att Sonja hade fått möjlighet att duscha här…

I morgon kommer jag att kika runt i olika butiker efter ett skåp och andra små badrumstillbehör. Risken är att jag inte hittar något efter som jag nu är väldigt inne på bra och konsekvent design…

Jag kommer besöka K-Rauta i Vallentuna, och samtidigt passa på att träffa Sonjas och mina grannar.

Från golvet och uppåt
20c

20a

20b

Jämfört med originalet från 1960
badrum1b

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

