Hem > Fotokurser > En revansch

En revansch

Förra året byggde jag en fotokurs om fem träffar som skulle genomföras hösten 2012.

Jag genomförde tre av träffarna, men eftersom Sonja blev allt sämre i sin cancer, och behövde min support, tog jag hjälp av en kollega som fick genomföra träff fyra och fem.

I år fick jag en ny förfrågan, från samma företag, att genomföra denna kurs en gång till för nya deltagare.

Idag tog jag revansch och har själv genomfört träff ett till fyra. Inget hindrar mig att genomföra den sista träffen om två veckor.

Om två veckor har jag haft glädjen att kunnat genomföra min egen kurs, på 5 x 3 timmar, för egen maskin 🙂

I morgon eftermiddag checkar jag in på hotell intill Älvsjömässan. Jag kommer bo där under hela fotomässan. Det blir bra eftersom jag slipper pendeltågen och får enkel tillgång till dusch 😉

Kategorier:Fotokurser
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

