Hem > fotomässa, Nikon > Nu har jag klämt på Nikon Df

Nu har jag klämt på Nikon Df

Ikväll har jag jobbat tillsammans med Nikonteamet och förberett utrustningen i Nikons monter på fotomässan. Naturligtvis passade jag på att klämma på de två Nikon Df som kommer att visas upp där. Jag kan meddela att kameran känns riktigt gedigen 🙂

I montern kommer du kunna klämma på både den svarta och den silverfärgade modellen.

Efter en middag här på hotellet, bestående av lammsadel, skall jag nu sova inför arbetet i montern i morgon.

Jag hoppas vi ses!

Kategorier:fotomässa, Nikon
  1. Anders Åberg
    23 november 2013 kl. 21:00

    Nikon Df är ju med lätthet världens snyggaste kamera. Detta sagt av en fattig fd Nikonmänniska, numera Canonist som inte har råd att byta.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

