Hem > Badrumsrenovering > Följ min badrumsrenovering 21 – När katten är borta dansar råttorna på bordet

Följ min badrumsrenovering 21 – När katten är borta dansar råttorna på bordet

När jag nu bott på hotell intill mässan sedan i torsdags har rörmokaren passat på att fixa i mitt badrum. Duschvägg har monterats. Handfat har skruvats mot väggen, och toalettstolen har ställts på sin plats.

Det som fattas är att toalettstolen förankras, att duschsetet monteras på väggen och att vatten och avlopp kopplas in. Jag ser att rätt duschset är beställt eftersom det står och väntar i sin kartong.

Allt ser ut som jag förväntat mig och jag räknar med att allt är klart väldigt snart.

22a

22b

22c

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

