Hem > Badrumsrenovering > Följ min badrumsrenovering 23 – Handfatet

Följ min badrumsrenovering 23 – Handfatet

Idag har inte hänt mer än att handfatet fått vattenledningar och avlopp.

Jag träffade rörmokaren som meddelade att han gör allt klart i morgon bitti.

I morgon kväll skall jag börja städa lägenheten så att den är fin till det ”Öppna hus” jag tänker ha i bostadsrättsföreningen på fredag kväll.

Jag skall självklart också inviga duschen, men det får ni inte se någon bild på 😉

24a

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. 26 november 2013 kl. 22:19

    Hej Janne! Tack för trevlig middag i fredags. Ursäkta om jag nästan pratade ihjäl dig ;o)
    Och jättekul att se din badrumsrenovering. Jag har nog nästan en exakt kopia av ditt före-badrum, utom placering av dörren som är bredvid toastolen. Och vårt hus är ju så mycket nyare, från 1961!
    Tänkte renovera för ett antal år sen, men de hopsparade badrumspengarna blev en resa till Kalifornien och en ny kamera. Och det har jag inte ångrat. Än.

    • 26 november 2013 kl. 22:37

      Du pratade inte alls ihjäl mig. Jag tycker det var kul att träffa dig, även om jag tyvärr var lite trött efter en dag på mässan.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

