Hem > Badrumsrenovering > Idag fick badrumsrenoverarna stryka på foten

Idag fick badrumsrenoverarna stryka på foten

Idag fick jag den slutliga fakturan på min badrumsrenovering. Som tur är tycker jag det är viktigt att kolla större fakturor noga.

Min klinkerkeramik på vägg och golv hade blivit debiterad två gånger. Dels som en del av offerten, och dels som en extra post. Det skulle kostat mig drygt 13.000:- om jag inte hade kollat. Jag hade även, på förekommen anledning, några ytterligare ”frågor” angående fakturan.

Jag vet att den firma jag anlitar gör bra jobb, men om dom inte fakturerar korrekt faller dom tungt. Jag har inga problem att betala men rätt skall alltid vara rätt.

Jag kommer att få en ny faktura, men planerar att sätta mig bredvid leverantören och gå igenom post för post på min faktura.

Så jobbig kan jag bli som kund när jag ser att saker görs fel.

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. Johan E
    01 april 2014 kl. 11:52

    Hej Janne,

    Har du möjlighet att ge ut namn på den firma som du använde dig av? Jag funderar på att använda en firma som heter ”badrumsrenoverarna”, och fick upp det här inlägget, och jag undrar helt enkelt ifall det var dom som renoverade ditt badrum?

    Johan

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

