Hem > Annat > En jul utan min Sonja

En jul utan min Sonja

Sonja och jag brukade alltid ha julafton för oss själva. Vi trivdes att vara själva. Enkel julmat i form av några sillinläggningar räckte för oss när vi hade varandra. I år får jag ha dessa enkla men intima jular i minnet.

Jag blir så glad när min dotter ringer till mig och vill att jag skall fira julen tillsammans med hennes familj… och därmed mitt barnbarn.

Jag gissar att barnbarnet kommer att få stå ut med mina kameror 😉

En av mina julklappar i år blir en gåva till insamlingen ”Fotografer mot cancer”. Insamlingen är nu uppe i 110 800:-

3

Kategorier:Annat
  1. Oscar
    09 december 2013 kl. 16:37

    Gott att ”höra” att du inte kommer sitta solokvist å kuckilura under julen!

    Fridens
    Oscar

  2. 09 december 2013 kl. 20:05

    Jag har haft ensamma jular förr i mitt liv. När jag får möjlighet väljer jag bort dom.

  3. 10 december 2013 kl. 08:46

    Hoppas ni får en fin jul, kanske lite skönt att få en annorlunda jul när man ska igenom den första utan den man förlorat. Har just läst igenom Sonjas akvaristikinlägg fyra år tillbaka för att påminna mig om vad fisken jag tappat namnet på hette. Skönt att bloggen finns kvar så man kan titta på alla fantastiska fiskbilder.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

