Hem > Annat > Nu vill jag fixa mat

Nu vill jag fixa mat

Både Sonja och jag gillade mat. Både Sonja och jag gillade att laga mat, även om Sonja gjorde det oftare än jag.

Sedan Sonja gick bort har jag inte känt någon glädje i matlagning, men nu till jul vill jag, precis som Sonja och jag gjorde, göra min egen julskinka. Jag har skaffat en rimmad skinka som jag planerar att ugnsbaka nästa vecka. Jag är värd en egen julskinka 😉

Om jag hittar ett bra kött kommer jag också ordna en tjälknöl som jag skall ta med mig till min dotters familj på julafton.

skinka

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

